© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 17

20 maart 2016

Tivoli 2 - Wodan 8 (5-5)

Door onze redacteur Pascal Janssen Met hard werken hebben we ons eerste gelijkspel behaald van dit seizoen.   We kwamen op voorsprong via Robke, hij kreeg de bal van Vinnie die na een panne van Pasje de bal strak kreeg aangespeeld en goed wegdraaide. Een penalty, gegeven door Mike na een ongelukkige bal op de hand van broer Beekie, luidde de 1-1 in. En door een schot vanuit de tweede lijn kwamen we op achterstand. Dennis liet de schijnbaar makkelijke bal door de handen glippen. Door een fout achterin waarbij buitenspel werd opgeheven, werd het voor rust zelfs nog 1-3. Na de thee werd het al snel weer spannend. Marc ging diep aan de linkerkant en trapte eerst over de bal om hem daarna in de lange hoek te plaatsen. Daarna werd Vinnie, die de vertrokken Dennis in de goal verving, helaas geklopt door een goed schot vanaf de zestien. Ook wij kregen een makkelijke penalty mee van Mike na ogenschijnlijk aangeschoten hands. Marc was onberispelijk. Toch werd de marge weer twee. Een hoge bal in de zestien zorgde daarvoor, Stubbske werd verblind door de zon en sprong niet, Vinnie twijfelde en sprong onder de bal door en Pasje stond te ver weg waardoor de spits ongehinderd kon binnenkoppen. Een slimme vrije trap werd door Beekie binnengetrapt over de zwakke keeper heen. Hierna gingen wij er nog vol voor een punt en we werden beloond. Marc schoot van grote afstand en de keeper tastte wederom mis. De wedstrijd was beslecht en het punt door ons behouden... en dat tegen een titelkandidaat.